[GSL] Floss Camp 2012

Doru Ilasi doruilasi la gmail.com
Mie Iul 25 10:47:22 EEST 2012

IMPORTANT : acces la FLOSS CAMP

PE JOS
Cei care sosesc pe jos si nu doresc sa bata intreg drumul pe jos (adica cu
atobuzul) sunt rugati sa-mi de un mail sau telefon precizand ora la care
ajung cu autobuzul sa putem planui drumurile.

ACCES AUTO
- un bolovan spalat de ploaie in mijlocul drumului
- prognoza meteo zice ca vor fi ceva ploi usoare vineri
ne impiedica sa ajungem pana sus cu masinile.

Soferi, examinati harta si lasati masina in locul marcat "Parcare masini
daca ploua".
Mai sus de acolo pot urca doar cei care poseda masini de teren si
experienta in a le manevra pe drum desfundat.

De acolo pana la pensiune sunt de urcat cam 150m altitudine care se parcurg
in cam 20 min de mers lejer.
Fie sunati si planuim adusul cu masina, fie urcati pana sus (FARA BAGAJE
EVIDENT) si planuim sa facem transporturi de bagaje mai apoi.

Notati telefonul meu 0771 686977 si, in caz ca nu e disponibil al meu :
Richard Branovici: 0735 545836.

Drum bun,
Doru
Un ata?ament HTML a fost eliminat