[GSL] FLOSS Camp 2012

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Lun Mai 7 08:40:36 EEST 2012

În data de 4 mai 2012, 16:36, Doru Ilasi <doruilasi la gmail.com> a scris:

> Cum am iesit la plimbare pe munte, cum am gasit un locsor de tabara numai
> potrivit :
>
> Propunere Floss Camp 2012 - Padina Ursului - Fundata:
> http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&msa=0&msid=
> 208363578752710359320.0004bf356ed3230160414
>
> + frumos tare
> + izolat bine (nu ca data trecuta n-ar fi fost) : dincolo de locatie =
> prapastie
> + accept cert ptr campare
> - nu e apa curgatoare (ar fi si culmea sa fie la altitudea aia) ... dar +
> o rezolvam de la cabana
> [...]
Stas,

Poți face tu rapid pagina pentru FLOSSCamp 2012 și să pui propunerea asta
de locație acolo? E mai simplu decĂąt să postăm pe toate listele.
Și un sistem de vot pentru dată, eventual și un formular de Ăźnscriere.

Un ataƟament HTML a fost eliminat