[GSL] FLOSS Camp 2012

Doru Ilasi doruilasi la gmail.com
Lun Mai 7 18:02:35 EEST 2012

Salut Victor,

N-avem treaba cu acel resort : asta daca nu descopar intre timp petrol in
spatele blocului. Inca sap ...
Am trecut pe langa el la dus : am sesizat ca e rasarit :))).

Pensiunea la care vom sta e inca in lucru : raspund pentru calitate ca asa
am ajuns acolo, dorind sa intalnesc persoana cu pricina. si ca sa fiu
sincer, povestind de Floss Camp, el m-a dus in poenita cu pricina si nu din
motiv ca n-are clienti :).
De pret chiar nu stiu inca nici eu ce sa zic, doar ca va fi decent (adica
in tariful zonei) si probabil preferential.
Sunt 10 camere : din experienta din anii trecuti ar trebui sa incapem.

Am trimis deja cateva link-uri de imagini care vor fi postate pe
camp.softwareliber.ro/2012 de indata ce se ridica site-ul.
Desigur, mai bat un drum incolo pana atunci sa pun la cale cateva lucruri :
voi reveni atunci cu fotografii si detalii despre drum.

Doru

On Monday, May 7, 2012, Victor Nitu wrote:

> Lista de discuĆŁii a Grupului pentru Software Liber
> http://softwareliber.ro/
> GSL la liste.softwareliber.ro <javascript:;>

Doru Ilasi - Aplix
Un ataƟament HTML a fost eliminat