[GSL] Aplicatie software gratuita pentru comunicare interna (chat)

Cristian Măgherușan-Stanciu cristi.magherusan la gmail.com
Mie Mai 16 00:39:33 EEST 2012

2012/5/15 Nicolaie Constantinescu <kosson la gmail.com>:
> în trecut foloseam cu succes Vychat
> succes
>
> Nicolaie Constantinescu
> Arhitect informațional pentru www.kosson.ro
> Open Access Understanding
> Înțelegerea Accesului Deschis
> startad.kosson.ro
>
> On 20.03.2012, at 15:58, Marian Banica <banica.marian la gmail.com> wrote:
>
> Salutare,
>
> Suntem in cautarea unei aplicatii open source pe care sa o folosim pentru
> comunicare interna.
> Ne dorim practic un sistem de tip "skype" sau "gtalk" in care sa aiba acces
> [...]

Salut,

Noi folosim in echipa IRC (diversi clienti,in functie de preferinte),
dar in companie se foloseste Lync din suita MS office, care pe Linux
este suportat destul de acceptabil de catre Pidgin, cu plugin-ul SIPE.

Daca nu vrei sa iti bati capul cu un server, teoretic se poate folosi
Pidgin cu protocolul Bonjour, dar eu nu l-am incercat inca.

Cristi