[GSL] Aplicatie software gratuita pentru comunicare interna (chat)

mariuz mariuz la mariuz.android-dev.ro
Joi Mai 17 19:04:30 EEST 2012

On Wed, May 16, 2012 at 11:10:01AM +0300, Victor Nitu wrote:
> [...]

+1 este interesanta aplicatia , inca nu am testat-o

am citit un pic si la partea de dezvoltare

si articolul de pe softliber :)

http://incearca.softwareliber.ro/2012/02/09/comunicati-si-schimbati-fisiere-in-siguranta-cu-retroshare/