[GSL] Continuare softwareliber.ro

Adi Roiban adi la roiban.ro
Lun Feb 4 16:18:53 EET 2013

Salut,

Se mai intampla ceva cu continuarea activitatii GSL?

----

Cand am povestit cu Stas de inlocuirea paginii softwareliber.ro,
motivul principal a fost ca grupul nu mai are activitate iar
continutul site-ului nu mai are nici o relevanta si nu vrem sa mai
apara acel continut pe softwareliber.ro

De aceea Stas a facut prima pagina sa redirecteze catre alte grupuri
care probabil au activitate.

Ce vad eu acum pe http://softwareliber.ro/ este tocmai continutul
vechiului site, dar intr-un alt format si cu legaturi rupte.

----

Rugamintea mea este sa nu folositi domeniul softwareliber.ro pe post
de zona de dezvoltare.

Se poate face fara probleme un someniu staging.softwareliber.ro in
care se poate experimante orice si se poate pregati noul continut.

Cer prea mult daca va rog ca pana noul site e gata, sa inlocuitit
paginile curent cu pagina facuta de Stas?

Spor si multumesc,
Adi

Adi Roiban