[GSL] Continuare softwareliber.ro

Marian Banica banica.marian la gmail.com
Lun Feb 4 16:23:28 EET 2013

In cazul in care exista o strategie clara si oameni care sa conduca acest
proiect la un punct diferit de dezvoltare sunt si eu interesat sa contribui.

Mentionez ca independent ma gandesc sa fac evenimente de promovare a
solutiilor open catre partea business. Daca s-ar putea face sub egida
SoftwareLiber ar fi foarte bine.

Toate bune,
Marian

2013/2/4 Adi Roiban <adi la roiban.ro>

> Salut,
>
> Se mai intampla ceva cu continuarea activitatii GSL?
>
> ----
>
> Cand am povestit cu Stas de inlocuirea paginii softwareliber.ro,
> motivul principal a fost ca grupul nu mai are activitate iar
> continutul site-ului nu mai are nici o relevanta si nu vrem sa mai
> apara acel continut pe softwareliber.ro
>
> De aceea Stas a facut prima pagina sa redirecteze catre alte grupuri
> care probabil au activitate.
>
> Ce vad eu acum pe http://softwareliber.ro/ este tocmai continutul
> [...]
Un ata┼čament HTML a fost eliminat

Mai multe informa■ii despre lista de discu■ii GSL