[GSL] Fwd: domeniul softwareliber.ro

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Sm Ian 12 20:04:16 EET 2013

Salut,

O să redirecționez mesajul pe listă ca să ai mai multe răspunsuri.

---------- Mesaj redirecţionat ----------
De la: Nagy Ákos <nagy.akos la libreoffice.ro>
Data: 12 ianuarie 2013, 12:11
Subiect: domeniul softwareliber.ro
Către: alexxed la gmail.com

Ceau,

în ultimele zile m-am uitat ce fel de organizații și grupuri există în
țară, care promovează programele libere, și am găsit ceata și prolinux în
afară de softwareliber.ro.

După cum am observat ceata se ocupă doar de programe 100% free și
promovează libertatea completă a programelor, care elimină suportul de
exemplu a programelor mozilla, etc.

Prolinux după statut promovează exact ce mi se pare și mie corect (toate
programele libere, free, opensource, etc), dar dintr-o parte are în numele
lui cuvântul linux care teoretic exclude restul sistemelor de operare, și
dacă mă uit la activitatea practică la fel se ocupă numai cu linux.

Eu prin promovarea programelor libere nu exclud sistemul de operare
windows, care dacă vrem sau nu vrem, este instalat pe peste 90% din
calculatoare din țară, și evident nici restul sistemelor de operare.

Mie activitatea și numele de softwareliber.ro mi se pare cel mai apropiat
de acesta, dar după cum am văzut în arhiva listei de discuții, la ora
actuală este un grup inactiv.

Eu as vrea să utilizez domeniul pentru a crea o listă completă cu toate
comunitățile legate de software liber din țară, și să încerc cât de cât să
aduc la un loc traducerea acestor programe și a documentației lor.
În legătură cu acesta te-aș întreba cu cine trebuie luată legătura dacă și
tu crezi că cea ce aș vrea să fac e aproape de activitatea inițială a lui
softwareliber.ro.

Ca traducere nu sunt de acord cu păstrarea lui narro. Știu că este scris de
tine, dar și tu ști bine că la stadiul actual nu este capabil să fie o
platformă de traducere a programelor libere, mai ales a proiectelor mari.

Ákos

Mai multe informaii despre lista de discuii GSL