[GSL] Ce companii romanesti cunoasteti care au creat tehnologie open sou?

Alin Rus netblock la gmail.com
Sâm Ian 12 22:53:11 EET 2013

On 1/12/13, Marian Banica <banica.marian la gmail.com> wrote:
> Salutare,

Salut,

> Am si eu o intrebare... ce companii stiti care au creat tehnologie open
> source de la zero... ma refer aici la produse complexe, folosite in
> industrie care sunt facute de la zero si sunt din Romania?

Pe principiul "Lapte din ardeal" sau cum era?

Revenim la argumentul ala de cacat cum ca daca-i facut aici are 3
coaie? Eu as fi mai multumit daca toate firmele care folosesc OSS ar
incuraja trimisul de patch-uri upstream si nu le-ar mentine inhouse.

Daca vrei sa promovezi X proiect fa-o din alte motive decat ca-i romanesc.

Spor,
--
Alin Rus
Code Monkey