[GSL] Ce companii romanesti cunoasteti care au creat tehnologie open sou?

Marian Banica banica.marian la gmail.com
Sâm Ian 12 23:12:13 EET 2013

Salut Alin,

Permite-mi sa nu iti raspund direct la mail.
Am sa mentionez doar ca NULL compania care a facut YATE este condusa de
Diana Ciocnoiu iar la XWiki surprinzator sunt foarte multe tipe.
P.S in Iasi e o comunitate destul de importanta de programatoare.

XWiki apropo nu e proiect romanesc, e frantuzesc... doar ca toata
dezvoltarea e facuta in Iasi...

Nu sunt deloc nationalist (nici anti-) doar ca sunt o gramada de softuri
care ar avea logica facute in Romania pentru Romania (cele de contabilitate
de ex. sau de salarizare sau etc..)

In afara subiectului:
Daca stiti soft de salarizare care ruleaza pe Linux v-as fi
recunoscator.... Daca se poate aplica si la o firma romaneasca si e facut
in afara cu atat mai bine.

Marian

Un atașament HTML a fost eliminat