[GSL] Ce companii romanesti cunoasteti care au creat tehnologie open sou?

Marian Banica banica.marian la gmail.com
Sâm Ian 12 23:27:37 EET 2013

Un scop ar putea fi acela de a o convinge pe tipa de la PR sa foloseasca
open source.
Ofer o mini recompensa pentru orice istorie dovedibila in acest sens... :)

Un atașament HTML a fost eliminat