[GSL] Ce companii romanesti cunoasteti care au creat tehnologie open sou?

Nagy Ákos nagy.akos la libreoffice.ro
Sâm Ian 12 23:57:36 EET 2013

LedgerSMB este un program de contabilitate, care probabil include s,i
modul de salarii:
http://ledgersmb.org/
http://en.wikipedia.org/wiki/LedgerSMB

Este tradus în multe limbi deci probabil se poate adapta la legislat,ia
română.
În Ungaria s,tiu că este folosit de firme.
În română nu este tradus, dar pe baza fis,ierului s,ablon se poate
traduce us,or, are doar 2867 de cuvinte:
http://ledger-smb.svn.sourceforge.net/viewvc/ledger-smb/branches/1.3/locale/

Un atașament HTML a fost eliminat