[GSL] Fwd: domeniul softwareliber.ro

Adi Roiban adi la roiban.ro
Dum Ian 13 01:11:56 EET 2013

2013/1/13 Andrei POPESCU <andreimpopescu la gmail.com>:

> De ce ai nevoie ca să poți lucra?

Intr-o vreme era o astfel de harta pe softwareliber.ro

Stas a facut o noua versiune a unei astfel de harti si a pus-o ca
pagina principla pe softwareliber.ro
Codul e aici: https://github.com/softwareliber/softwareliber.ro

Problema principala e ca in afara de Rosedu, ProLinux si Ceata nu prea
mai sunt active comunitati generice.

Spor

--
Adi Roiban