[GSL] Fwd: domeniul softwareliber.ro

Nagy Ákos nagy.akos la libreoffice.ro
Dum Ian 13 01:29:59 EET 2013

Momentan doar de un acord.
Dacă e OK, atunci cât mai repede (câteva zile sau săptămâni, în funct,ie
de timpul liber) creez o pagină în wordpress (ca template mi se pare cel
mi us,or de lucrat cu el, s,i neffind programator cu altceva ar fi mai
greu), încărcat cu un cont,inut de bază, care ar trebui pus în locul
pagini actuale (www.)softwareliber.ro.
Pagina se poate publica ori pe serverul actual, ori pe serverul meu, pe
care acum este s,i libreoffice.ro.
Aici am nevoie doar de access la un folder s,i la o bază de date mysql
sau mariadb, s,i de posibilitatea de a securiza pagina de administrare.

Deja s,i în faza pregătirii vă pot da acces la pagină, sau după pulicare
se poate completa cu pagini dorite de voi.
Eventual dacă avet,i elemente de branding sau un designer, mă putet,i
ajuta s,i în crearea designului init,ial.

După publicare încarc pagina web cu cont,inut. Acesta deja durează mai mult.
Ca structură pagini de start, ar fi bine să fie una de s,tiri, s,i în
rest pagini statice, despre activitatea lui softwareliber.ro,
comunităt,ile din t,ară, documentat,ii, etc.

În a doua fază as, avea nevoie de tradu.softwareliber.ro, unde în loc de
narro as, pune un server pootle, acesta doar după ce apare versiunea
finală pootle 2.5, în care preiau proiectele active din narro, s,i se
pot încărca s,i traducerile a altor programe, care nu au platformă de
traducere oficială s,i va fi cine să răspundă de sincronizarea
traducerilor cu proiectele oficiale.

Cam la astea m-am gândit.

Un atașament HTML a fost eliminat