[GSL] Fwd: domeniul softwareliber.ro

Andrei POPESCU andreimpopescu la gmail.com
Dum Ian 13 11:43:22 EET 2013

On Du, 13 ian 13, 11:10:17, Stas Sușcov wrote:

> Bă da voi știți să lucrați numai în producție cowboy-lor?! :)
>
> Mai faceți ceva și local și trimiteți codul sau puneți-vă un staging. Dacă
> e ok, o să le placă și celorlalți.
>
> Marius, ce se mai întâmplă cu django-ul nou pus pe server? Nu că vreau să
> vă grăbesc, însă eu nu văd de ce trebuia scoasă harta aia să vă încercați
> skill-urile de deployer-i pe python.
>
> N.B.: Îs rău acuma, dar idea e că a trecut o vreme bună în care toți au
> avut o vacanță și nu s-a întâmplat nimic, deci după calculele mele șansele
> să apară ceva fain în locul la ce era sunt tot mai mici.

Eu aș pune un wiki. Ceva simplu, cum ar fi ikiwiki.
http://ikiwiki.info/features/

Cu editarea web dezactivată e rezonabil de sigur (generează doar html
static), și nu văd eu vandali sau spameri care să folosească git ;)
http://ikiwiki.info/tips/untrusted_git_push/

Salutări,
Andrei
--
http://nuvreauspam.ro/posts/2010/neticheta-pe-mail/
Un ataşament non-text a fost şters...

Mai multe informaii despre lista de discuii GSL