[GSL] Ce companii romanesti cunoasteti care au creat tehnologie open sou?

aygun abibula aygun_abibula la yahoo.com
Dum Ian 13 12:08:31 EET 2013

www.icesoft.ro

IceFact - soft de facturare si  nu numai
Developer Serghei Amelian ( multi dintre voi il stiti de pe RLUG - numai ca sa retras cam de multa vreme )

http://crewing.soft-manager.ro/ro/
www.webhtb.ro

Developer Daniel Delicostea ( la unele programe are si versiuni GPL2 )

A nu se considera reclama .
Ati intrebat , va raspund.

Cel din urma are in lucru soft de facturare online , soft pte e-token online si multe altele.

Succese!