[GSL] Ce companii romanesti cunoasteti care au creat tehnologie open sou?

Petru Ratiu rpetre la gmail.com
Lun Ian 14 10:54:36 EET 2013

In contextul respectiv era ironic. Daca zicea ceva de "romanii verzi" ce
mai ziceai?

IMHO, in momentul in care un anumit soft open source e considerat ca are o
anume nationalitate, inseamna ca e prea mic si/sau prea specific.