[GSL] Ce companii romanesti cunoasteti care au creat tehnologie open sou?

Marian Banica banica.marian la gmail.com
Lun Ian 14 12:41:54 EET 2013

Am sa dau un exemplu ca sa fie mai clar pentru toata lumea.

Vorbesc de software comercial si caut software open source.
Exemplul este GeCad care a creat tehnologia RAV si care este antivirusul
care acum e in Windows.

Detalii aici.
http://en.wikipedia.org/wiki/GeCAD_Software

In open source sunt cele spuse de voi mai sus dar cred ca mai sunt si
altele. Intrebarea e care?

Un ataƟament HTML a fost eliminat