[GSL] Ce companii romanesti cunoasteti care au creat tehnologie open sou?

Marian Banica banica.marian la gmail.com
Lun Ian 14 13:10:19 EET 2013

@Andrei...

Am dat exemplu de un software romanesc care a insemnat tehnologie facuta la
noi si care nu e neaparat gandit pentru o piata locala.

N-am stiut sa dau exemplu decat de YATE ca tehnologie creata la noi care a
depasit de mult granitele tarii.

Am vazut tot felul de argumente de la:
"trebuie sa ai 3 c**ie"
"daca faci software romaensc e limitat ca functionalitate si arie"
etc etc...

Era un exemplu (e drept comercial) care e facut la noi, care nu e o chestie
cu aplicabilitate locala si care e folosit in lumea larga.

Asa ceva as vrea sa aflu si proiecte open source.

Putem continua lista si promit sa fac o sumarizare a ceea ce se ofera aici?

marian

Un atașament HTML a fost eliminat