[GSL] Care este de fapt targetul pentru softwareliber.ro

Marian Banica banica.marian la gmail.com
Lun Ian 14 13:48:20 EET 2013

Salut

Ca si persoana care a facut si putina comunicare la viata lui revin cu o
intrebare care va clarifica multe dintre discutiile de pe grup.

1) dezvoltatorii de solutii software si de solutii open source (aici
textele trebuie sa fie foarte tehnice si cu exemple de cod... pierzi
automat pe "tipa de la PR")
2) clasa de mijloc... care stie putin si e gata sa testeze.
3) oamenii de afaceri care isi doresc reduceri de costuri
4) mediul educational care vede investitie pe termen lung in asta si
dezvoltarea facultatilor tehnice in directia asta (ma refer facultati
tehnice licee de info, etc)
5bis) cercetare -> o pun separat pentru ca trebuie tratata separat pentru
ca sunt oameni mai maturi care rezolva probleme existentiale, nu doar se
joaca (sau asa sper caci nu am mers mai departe pe partea de doctorat)
5) mediul guvernamental -> care ar vedea reducerea unor costuri pe termen
lung (daca se doreste asta)
a se vedea *
http://www.whitehouse.gov/open*
http://www.networkworld.com/community/blog/investment-open-source-software-will-only-go-
www.whitehouse.gov (creat cu Drupal)
------------------------

In cazul in care este un site dedicat dezvoltatorilor ca si
wiki.lug.roatunci un wiki este perfect. Altfel...nu!

Eu personal as vota pentru un site bine aranjat cu rubrici "educativ",
"business", "pentru incepatori", "guvernamental"... etc...

Sper sincer sa ajute informatiile pe care le-am dat.

Marian

Marian Banica
Web 2.0 Partner in Romania
Phone: +40373371833