[GSL] Ce companii romanesti cunoasteti care au creat tehnologie open sou?

mariuz mariuz la mariuz.android-dev.ro
Lun Ian 14 15:26:59 EET 2013

On Mon, Jan 14, 2013 at 01:17:33PM +0200, Petru Ratiu wrote:

> Ma tem ca o sa gasesti doar exemple comerciale. Open source, prin
> definitie, implica colaborarea deschisa, ca atare etichetarea cu diverse
> natii nu prea are sens. Ma rog, poti forta definitia dar ajungi la
> observatii ridicole gen "Linux e soft finlandez".
>
> Keep calm and collaborate.

Am rugamintea sa adaugati proiectele discutate anterior pe wiki la rlug
daca inca nu sunt acolo

http://wiki.lug.ro/Proiecte_Linux_cu_participare_rom%C3%A2neasc%C4%83

Eventual aruncati un ochi si pe lista de coumunitati si specificati unde
exista erori , sau site-ul e down ...

http://wiki.lug.ro/Comunit%C4%83%C5%A3i_Linux_din_Rom%C3%A2nia

forumul softliber.ro pare doar plin de spam ... de ex