[GSL] Ce companii romanesti cunoasteti care au creat tehnologie open sou?

Petru Ratiu rpetre la gmail.com
Lun Ian 14 15:52:21 EET 2013

Din cate stiu wiki-ul e editabil de oricine (cred ca necesita totusi
inregistrare ca aveam probleme cu spambots). Daca are cineva timp sa mai
aduca la zi pagina, please do (dar lasati pe undeva si de ce, eventual in
pagina de talk, sa nu ne trezim cu wiki wars).