[GSL] Ce companii romanesti cunoasteti care au creat tehnologie open sou?

mariuz mariuz la mariuz.android-dev.ro
Lun Ian 14 16:23:44 EET 2013

On Mon, Jan 14, 2013 at 03:52:21PM +0200, Petru Ratiu wrote:
> Din cate stiu wiki-ul e editabil de oricine (cred ca necesita totusi
> inregistrare ca aveam probleme cu spambots). Daca are cineva timp sa mai
> aduca la zi pagina, please do (dar lasati pe undeva si de ce, eventual in
> pagina de talk, sa nu ne trezim cu wiki wars).

Ok sunt cateva pagini la care se poate face update (sunt multe inca cu
openoffice ...) pe wiki.

softliber.ro apartine lui Marian si cred ca el poate curata ce este acolo in forum

Era doar ideea sa mai completam cu lug-uri,comunitati mai active harta
http://harta.softwareliber.ro/

Cine doreste poate sa faca fork si dupa aceea sa trimita lugurile care
inca nu sunt adaugate pe harta (pull)

https://github.com/softwareliber/harta.softwareliber.ro/blob/gh-pages/assets/javascripts/app.js