[GSL] Ce companii romanesti cunoasteti care au creat tehnologie open sou?

Marian Banica banica.marian la gmail.com
Lun Ian 14 17:01:00 EET 2013

Daca vreti sa folositi softliber.ro ca teste il pot pune la dispozitie.

Nu este domeniul meu ci este imprumutat de la Diana de la YATE pentru a
pune bazele unei conferinte de open source (scopul meu declarat pentru
softwareliber.ro)

Daca vrea cineva cu mare drag!

Un atașament HTML a fost eliminat