[GSL] Ce companii romanesti cunoasteti care au creat tehnologie open sou?

Nagy Ákos nagy.akos la libreoffice.ro
Lun Ian 14 17:17:49 EET 2013

Mult,umesc, am unde să testez.
Deja pe IPul: 86.122.15.89 dacă în fis,ierul hosts setat,i domeniul
softwareliber.ro vă intră pagina. Momentan sunt 30 de minute în ea, deci
să nu vă as,teptat,i la prea mult.

Un atașament HTML a fost eliminat