[GSL] Fwd: domeniul softwareliber.ro

Nagy Ákos nagy.akos la libreoffice.ro
Mie Ian 16 14:25:26 EET 2013

După cum am scri de câteva zile, o pagină test deja există, lunând în
considerare propunerile venite am creat și scheletul conținutului, care
la nevoie e foarte ușor de reorganizat.
Pagina este pe IP-ul 86.122.15.89, pentru a putea vizualiza în fișierul
hosts terebuie introdus:
86.122.15.89 softwareliber.ro

Mai e puțin de completat la conținutul deja creat pentru a ajunge într-o
fază de publicare, după care cu încetu se pot scrie restul textelor.
Ce mai e de făcut sunt elementele de design. Cineva mă poate ajuta cu
asemenea elemente? Vreodată au existat elemente de design pe
softwareliber.ro? sau trebuie creat totul de la 0?
Logoul găsit pe pagina harta.softwareliber.ro este logoul oficial al
Grupului Software Liber sau doar un logo aleator?

Cineva cunoaște starea legislației referitor la utilizarea formatelor și
a programelor libere?

Ákos