[GSL] Fwd: domeniul softwareliber.ro

Stas Sușcov stas la nerd.ro
Mie Ian 16 14:41:29 EET 2013

În data de Wed, 16 Jan 2013 14:25:26 +0200, Nagy Ákos
<nagy.akos la libreoffice.ro> a scris:

> Ce mai e de făcut sunt elementele de design. Cineva mă poate ajuta cu
> asemenea elemente? Vreodată au existat elemente de design pe
> softwareliber.ro? sau trebuie creat totul de la 0?
> Logoul găsit pe pagina harta.softwareliber.ro este logoul oficial al
> Grupului Software Liber sau doar un logo aleator?

Logo-ul în format svg se găsește pe vechea mașină virtuală prin galeria
foto. Marius ar trebui să aibă acces la ce-i pe-acolo.

Vechiul site era și el pe WordPress, deci cred că se poate „fura”
șablonul...

Spor.