[GSL] FLOSS Camp 2013

Doru Ilasi doruilasi la gmail.com
Joi Iul 11 14:07:18 EEST 2013

Salut Alex,

Cum am concluzionat ╚Öi anul trecut, loca╚Ťia pe care to╚Ťi am considerat-o
deosebit─â a fost cea de la Sibiu. Atunci ├«ns─â am beneficiat to╚Ťi de
suportul comunit─â╚Ťii SBLug. Prin urmare, dac─â SBLug revine ├«n a prelua ╚Öi
rezolva organizarea, Curm─âtura ╚śtezii redevine alternativ─â viabil─â.

Problema mare de acum doi ani e c─â atunci eu vorbisem pentru alt loc,
evident cu proprietarul.
Dacă n-ar fi ajuns Stas cu două zile înainte să constate că omul s-a
r─âzg├óngit ╚Öi s─â g─âseasc─â alt loc, chiar nu am fi ajuns ├«ntr-o situa╚Ťie
jenant─â.
Din p─âcate n-am avut inspira╚Ťie s─â cer num─ârul de telefon al omului : dac─â
Stas ├«l mai are cu siguran╚Ť─â vom fi primi╚Ťi acolo : a doua alternativ─â.

Motivul pentru care urm─âtorul an am preferat Fund─â╚Ťica (╚Öi sincer ├«l prefer
și acum) este că acolo, nu că n-am avut probleme cu Angry Baba (TM) pe al
c─ârei teritoriu urma s─â camp─âm, dar am avut alternativ─â de proprietate de
care s─â fim siguri. Tot acolo am mai identificat o alternativ─â de campare,
excelentă după părerea mea (are și teren destul si o mini-pădure unde putem
habita la umbră), dar pe care n-o pot confirma până duminică când merg
acolo să mă întâlnesc cu proprietarul (care de data asta nu de de-al
locului și pe care am avut deja ocazia să-l cunosc personal). A treia
alternativ─â.

... alte propuneri ? ...

Doru

2013/7/11 Alexandru Cucu <me la alexcucu.ro>

> Salut,
>
> Mie mi-a pl─âcut mult locul de campare de acum doi ani (╚śimon, Bran).
> Crezi c─â mai putem lua leg─âtura cu nenea care ne-a l─âsat s─â camp─âm pe
> terenul lui?
>
> Sau s─â ├«ncerc─âm la Sibiu (Curm─âtura ╚śtezii), unde ne-am ├«nt├ólnit ├«n 2009?
>
> Alex Cucu

Un ata┼čament HTML a fost eliminat

Mai multe informa■ii despre lista de discu■ii GSL