[GSL] FLOSS Camp 2013

Doru Ilasi doruilasi la gmail.com
Vin Iul 12 19:43:06 EEST 2013

@Alexandru

Asta am și căutat să rezolv Alex. (atasat foto) Locul e absolut frumos, e
proprietate, avem de data asta brăduți să lâncezim la umbră, putem înjgheba
și un foculeț. Cu apa o rezolvăm, numai să nu vrea cineva să fie și
curgătoare :).
Vremea e capricioasă anul ăsta : e unul din motivele pentru care nu m-aș
aventura (prea) departe de un adăpost permanent.

@Andrei

După cum am precizat Andrei, toată lumea a căzut de acord asupra ediției
2009 ca fiind (cea mai) reușită.
Atât căt ne-am cunoscut, îți port destul respect cât să nu consider că ai
nevoie de îndrumări privind organizarea. Eu unul am făcut cum am considerat
că e normal din punct de vedere personal, ceea ce îți recomand cu cădură.

Ceea ce presupun că ar putea fi neclar : pe lista asta e nevoie ca destui
oameni să voteze o locație și cineva (poate fi oricine) să-și asume
planificarea și gestionarea lucrurilor de realizat astfel încât să se
aleagă cu minim de plângeri la final.

Dacă locația e cea care îmi e aproape, fac ce pot să fie cât mai bine.
Dacă nu, particip oricum pentru că apreciez FLOSS Camp.

Doru

2013/7/11 Alexandru Cucu <me la alexcucu.ro>

> Cam departe de centrul țării :)
>
> Regulile sunt cam așa:
> 1. Centrul țării (Brașov, Sibiu).
> 2. Loc pentru campat mai departe de civilizație.
> 3. Totuși să fie o pensiune la maximum 5 km pentru cei ce nu pot dormi
> la cort (eu prefer să fie cel puțin 1 km distanță, dar asta e doar
> părerea mea).
> 4. Mijloace de transport în comun. 5 km de mers pe jos din cea mai
> apropiata localitate nu sunt o problemă.
> 5. Preferabil o sursă de apă (măcar pentru spălat) în apropierea
> locului de campare.
>
> Să mă corectați dacă greșesc!

> [...]

Mai multe informaii despre lista de discuii GSL