[GSL] FLOSS Camp 2013

Doru Ilasi doruilasi la gmail.com
Lun Iul 15 21:23:28 EEST 2013

Salutare tuturor,

Ar fi bine sa decim mai iute ce si cum.

Din punct de vedere al locatiei de anul trecut (am fost acolo in weekend),
pentru dornicii de cazare am discutat la pensiune un tarif de 510 lei
pentru cazarea a doua persoane cu masa de joi pana sambata (in conditia,
din experienta anului trecut, de mic dejun, o ciorba la pranz si o cina
copioasa). Cei care au fost anul trecut, rog exprimati opinii critice daca
e cazul.

Pentru cine doreste sa stea la cort dar sa apeleze la masa, 50 lei / zi
acopera costul de masa.

Am discutat cu proprietarul si de locul de campare si avem acceptul pentru
el. E furmos, avem brazi si vatra de foc. Apa nu curge decat de sus in caz
de ploaie, dar am discutat o solutie de aprovizionare.

In functie de ce zice si Andrei de Sibiu si de dorintele exprimate pe
formularul de inscriere in urmatoarele zile am stabilit cu gazda sa dau un
semn pentru confirmare sau infirmare.

Doru

2013/7/15 Petru Ratiu <rpetre la gmail.com>

> Sper sa nu mi se ia in nume de rau, dar daca vreti sa ramana aceeasi data,
> nu prea mai e loc de foarte multa democratie. Cele 10-11 zile ramase sunt
> deja extrem de putine ca cei interesati sa-si faca program si daca stam
> foarte mult la dezbateri o sa ajungem la o concluzie cam la ora la care
> voiam sa ne suim in tren.
>
> As propune fie:
> 1) sa ramanem la varianta lui Doru (care inteleg ca a ajuns in faze destul
> de avansate cu organizarea) si nemultumitii sa tina minte sa se sesizeze
> mai devreme data viitoare;
> [...]

Mai multe informaii despre lista de discuii GSL