[GSL] inkscape

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Dum Mar 17 12:29:54 EET 2013

Proprietar e rospot; de folosit îl foloseam sub umbrela GSL, cel descris pe
softwareliber.ro
Între timp apele s-au răcit și singurii care văd că mai ajută pe ici colo
sunt Stas și Marius din câte văd eu pe lista GSL.
Deci locul potrivit pentru discuția asta e pe lista GSL.

În data de 17 martie 2013, 12:26, Nagy Ákos <nagy.akos la libreoffice.ro> a
scris:

>  Mersi.
> Între timp am aflat și de la el povestea.
>
> A cui este domeniul softwareliber.ro sau cine este de pe listă o persoană
> care poate lua decizii. Am încercat să fac ceva din pagina web, și să
> activez, actualizez puțin informațiile, dar pe listă nu am reușit să rezolv
> nimic, fiindcă în afară de vorbe nu se poate ajunge nici unde.
>
> Ákos
>
> 2013.03.17. 12:22 keltezéssel, Alexandru Szasz írta:
>
>  Salut,
>
>  Inkscape e tradus de Cristian Secară; el a încercat pe
> [...]

Mai multe informaii despre lista de discuii GSL