[GSL] inkscape

Nagy Ákos nagy.akos la libreoffice.ro
Dum Mar 17 15:35:03 EET 2013

Ceau,

după cum am scris și în 16 ianuarie, schița pagini este gata:
„
După cum am scris de câteva zile, o pagină test deja există, luând în
considerare propunerile venite am creat și scheletul conținutului, care
la nevoie e foarte ușor de reorganizat.
Pagina este pe IP-ul 86.122.15.89, pentru a putea vizualiza în fișierul
hosts terebuie introdus:
86.122.15.89 softwareliber.ro
”
Dacă așa este OK, sau aveți elte propuneri, o completez. De desing până
când nu primesc o confirmare, mai serios nu mă ocup, fiindcă nefiind
desingner, î-mi ia mult timp, dar față de paina actuală și așa este mai
mult ca OK.
După cum văd, ați mai completat și la pagina actuală, dar nu cu foarte mult.