[GSL] inkscape

mariuz mariuz la mariuz.android-dev.ro
Dum Mar 17 18:55:15 EET 2013

On Sun, Mar 17, 2013 at 03:35:03PM +0200, Nagy Ákos wrote:
> [...]
>
> după cum am scris și în 16 ianuarie, schița pagini este gata:
> considerare propunerile venite am creat și scheletul conținutului, care
> la nevoie e foarte ușor de reorganizat.
> Pagina este pe IP-ul 86.122.15.89, pentru a putea vizualiza în fișierul
> hosts terebuie introdus:
> 86.122.15.89 softwareliber.ro
> când nu primesc o confirmare, mai serios nu mă ocup, fiindcă nefiind
> desingner, î-mi ia mult timp, dar față de paina actuală și așa este mai
> mult ca OK.
> După cum văd, ați mai completat și la pagina actuală, dar nu cu foarte mult.

Trimit parola de admin de la pagina actuala eventual sa completam cu ce
lipseste , am vazut cateva idei in meniu la tine si o sa fie si la
pagina mezzanine

Oricum nu trebuie sa te concentrezi pe design , ci pe continut , asta am
cerut

m-am uitat un pic si la pagina conceputa de tine , scheletul nu difera
mult cu ce e actual , te rog sa contribui direct din pagina de admin