[GSL] inkscape

Adi Roiban adi la roiban.ro
Lun Mar 18 12:19:46 EET 2013

Daca vreti wordpress se poate folosi si site-ul vechi softwareliber.ro
sau tema de la vechiul site.

Am inlocuit vechiul site pentru ca avea continut nevalid si pentru ca
nu se mai ocupa nimeni de el.

Consider ca pe primul loc e continutul site-ul, iar softul sau tema au
o importanta secundara.

----

Aici este vechiul site (mersi Stas): http://retro.softwareliber.ro/

Dati un semn daca credeti ca vreti sa refolositi site-ul.

Spor,
Adi

Adi Roiban