[GSL] inkscape

mariuz mariuz la mariuz.android-dev.ro
Lun Mar 18 16:23:51 EET 2013

On Mon, Mar 18, 2013 at 10:14:35AM +0200, Adi Roiban wrote:
> [...]
>
> Marius, Doru exista un plan pentru a actualiza curand softwareliber.ro ?
>
> Fara supare, dar versiunea actuala doar a facut 'revert' la
> modificarile initiale.
> Am pus harta pe domeniul principal tocmai pentru ca nu mai vrei sa fie
> continutul vechi.
>
> Deja au trecut mai multe luni fara nici o actualizare a continutului.
>
> Consider lipsa de profesionalism si seriozitate.
>
> In cazul in care nu se schimba nimic in 1 saptmana voi muta harta
> inapoi pe domeniul principal.
> Puteti continua sa lucrati la noul site pe staging.softwareliber.ro.

gresesti adi , am modificat continutul si se ocupa si Doru de acum
am trimis si la Nagy Ákos datele

pana la urma o sa fie scoase datele care erau vechi : membri , blog
posturi , si sa ramana doar ce e legat de eliberatica

vad ca stas ne forteaza sa modificam si floss camp in ce doreste el
numai nu php

deci eu nu inteleg va implicati sa ramanati in softliber sau nu ? si
atunci eu ies daca doriti