[GSL] inkscape

Stas Sușcov stas la nerd.ro
Lun Mar 18 16:44:59 EET 2013

În data de Mon, 18 Mar 2013 16:23:51 +0200, mariuz
<mariuz la mariuz.android-dev.ro> a scris:

> gresesti adi , am modificat continutul si se ocupa si Doru de acum
> am trimis si la Nagy Ákos datele

Adi nu a greșit cu nimic. Și mie mi se pare că ați făcut de toate numai ce
nu ați promis că faceți.
Marius, am revocat accesul tău la server (global).
Dacă nu ți-ai făcut cont pe mașina virtuală, te rog să intri în legătură
cu mine pentru a-ți asigura acest lucru.

> pana la urma o sa fie scoase datele care erau vechi : membri , blog
> posturi , si sa ramana doar ce e legat de eliberatica

Nu înțeleg de ce trebuie șterse toate știrile, mai puțin cele cu
eliberatica?
Nu văd logica? Ce-i FLOSSCamp ce are? Mozilla? Ubuntu?

> vad ca stas ne forteaza sa modificam si floss camp in ce doreste el
> numai nu php

Nu „v-am forțat”, așa cum nu „te-am” forțat să închizi tichetele vechi
fără vre-un argument.
Nu mi-o lua în nume de rău, însă ți-am mai zis Marius, nu ești „singur”
aici, și pentru a evita astfel de discuții, te rog să întrebi înainte de a
lua o decizie, mai ales dacă trebuie să anulezi o decizie luată anterior
de foștii membri.

Dacă mă întrebai de ce trebuie mutată pagina de la FLOSSCamp pe ceva fără
PHP, îți răspundeam, pentru că ce-i PHP acum, e fix engine-ul de jekyll,
care „copiate (că nu-i nimic de migrat!)” paginile în markdown, e mai ușor
să le întreții și să le găzduiești (acuma pagina web e sincronizată tot cu
github, ideal ar fi să mutăm totul pe github pages, să mai reducem din
complexitate). Tichetul a fost creat, pentru că vrem să *evoluăm* de la
unelte construite „in-house” la unelete care ar ajuta la creșterea
contribuitorilor! Tu l-ai închis fără argumente.

> deci eu nu inteleg va implicati sa ramanati in softliber sau nu ? si
> atunci eu ies daca doriti

Sincer, până acum sunt de acord cu Adi, și nu am văzut nici unul dintre
cei care s-au oferit să ajute, să vină cu o seriozitate și profesionalism
în actualizarea softwareliber.ro (că tot veni vorba, nu știu cum ai ajuns
de la softwareliber.ro la flosscamp).

Faptul că mă bag (sau ne băgăm) e pentru că ne pasă și nu pentru că vrem
să punem bețe în roate, însă vă rog și pe voi să nu „trageți carul chiar
prin pădurea cu uscături”.

Mai aveți o săptămână. Cum a spus și Adi!