[GSL] inkscape

Adi Roiban adi la roiban.ro
Lun Mar 18 18:00:03 EET 2013

Salut,

2013/3/18 mariuz <mariuz la mariuz.android-dev.ro>:

> gresesti adi , am modificat continutul si se ocupa si Doru de acum
> am trimis si la Nagy Ákos datele

Da. Greseala mea. Imi cer scuze. Nu am verificat in detaliu continutul
recent al site-ului.

M-am uitat acum ceva vreme (4 feb) si tin minte ca la Despre erau inca
trecuti Stas si Alex.
Tot atunci am trimits un email sa intreb ce se mai intampla cu site-ul
si de atunci nu am primit nici un raspuns.

Tot atunci a scris si Akos si Marian un mesaj si nimeni nu a raspuns.

M-am uitat si zilele astea si am vazut ca in mare continutul arata la
fel, iar cum nu am mai primit nici un raspuns de date trecuta, nu am
verificat detaliile.

> pana la urma o sa fie scoase datele care erau vechi : membri , blog
> posturi , si sa ramana doar ce e legat de eliberatica

OK. Nici o problema.

> vad ca stas ne forteaza sa modificam si floss camp in ce doreste el
> numai nu php

Aici cred ca trebuie discutat separat.

> deci eu nu inteleg va implicati sa ramanati in softliber sau nu ? si
> atunci eu ies daca doriti

Faptul ca din 4 februarie nimeni nu i-a raspuns lui Akos sau lui
Marian (si nici mie) m-a facut sa continui sa ma implic.

Marius, ti se pare normal ca cineva care s-a interesat de starea
site-ului sa nu primeasca un raspuns in termen de 1 luna?

Spor,
--
Adi Roiban