[GSL] inkscape

Doru Ilasi doruilasi la gmail.com
Mar Mar 19 05:05:52 EET 2013

Salut Adi,

Din pacate eu sunt prea prins de altele in aces inceput de an ca sa ma pot
ocupa. Am precizat atunci din ce motive am considerat ca site-ul si lista
merita sa nu fie inchise, nu revin la discutia veche.

Daca Akos  si/sau Marian au vreme sa vada de ele, de ce nu.

Doru

Un atașament HTML a fost eliminat