[GSL] inkscape

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mar Mar 19 12:44:13 EET 2013

Salut,

Nu cred ca au fost discutii de a inchide lista.

Site-ul continea informatii neactuale si atunci a fost inlocuit cu o
pagina simpla.

Eu in 4 februarie am verificat site-ul si inca continea informatiile
vechi. Am trimis o intrebare pe lista iar raspunsul l-am primit doar
ieri.

Eu in continuare observ inactiviate si nu consider ca grupul este
activ daca din 4 Februarie Akos si Marian nu au primit nici un
raspuns.

Nu acuz pe nimeni si stiu ca fiecare dintre noi e ocupat.

In cazul in care gresesc, va rog sa imi atrageti atentia.

Spor,
Adi

Adi Roiban