[GSL] inkscape

Marian Banica banica.marian la gmail.com
Mar Mar 19 17:58:41 EET 2013

Salut,

Asa cum am precizat in cazul in care este nevoie de content eu m-as putea
ocupa. Cred ca pe partea de design/implementare site exista destula resursa
in acest grup.

Mai mult sub numele "softwareliber.ro" mi-ar placea sa punem la cale o
conferinta care sa fie anuala in genul ROSDEV (www.rosdev.ro) (varianta
romaneasca de FOSDEM).

Mentionez ca ROSDEV si GSL din punctul meu de vedere sunt doua grupuri care
au activitate restransa si ca se poate face sub un nume sau altul
conferinta.

In cazul in care cineva poate intocmi un layout profesinal si pune pe o
platforma (de preferinta Wordpress, Drupal sau Joomla) as putea incepe sa
scriu content.

Marian

Un atașament HTML a fost eliminat