[GSL] Conferinta Software Liber

Marian Banica banica.marian la gmail.com
Sâm Dec 20 15:21:30 EET 2014

Salut,

Numele meu este Marian Banica si coordonez de putin timp un proiect open
source de project management. Este vorba despre Redmine Romania pe
www.redmine.ro

Intre 2006-2008 am co-organizat un eveniment dedicat dezvoltatorilor open
source.
Romanian Open Source DEVelopment Meeting
www.rosdev.ro

M-ar interesa acum sa organizez un eveniment foarte asemanator numit
Software Liber.

As putea folosi pentru asta domeniul softwareliber.ro?
Tot ce va fi facut pentru eveniment va fi open, inclusiv listele de
discutii.

Astept un raspuns din partea voastra.

Marian
Un ataƟament HTML a fost eliminat