[GSL] Conferinta Software Liber

Marian Banica banica.marian la gmail.com
Dum Dec 21 08:02:44 EET 2014

Salut Stas,

Promovarea se face printr-un site, printr- prezentare a obiectivelor, etc
As avea nevoie in prima faza de un subdomeniu conferinta.softwareliber.ro
pana cand detaliile organizatorice sunt gata (cu tot ce este nevoie) iar
apoi mutat pe www.softwareliber.ro/conferinta

In cazul in care nu este disponibil site-ul pentru asa ceva voi gasi un alt
nume.

Cred totusi ca e mai utila asocierea cu un grup deja existent, cu aceleasi
valori decat ceva creat de la zero care sa targeteze aceeasi comunitate si
asa mica.

Astept un raspuns la ce am spus mai departe pentru a lua o decizie in
aceasta directie.

Marian

>  Salut,
> m─â bucur s─â aud despre aceast─â ini╚Ťiativ─â, ├«ns─â nu v─âd de ce ai nevoie de
> domeniul softwareliber.ro pentru a-l face.
> Organizează evenimentul/o echipă, încearcă să-l promovezi, i-a legătura cu
> persoanele de aici ╚Öi vezi dac─â ai sus╚Ťinere.
> Nu domeniul face un eveniment să fie bun, și cred că e greșit să pornești
> din aceast─â direc╚Ťie.
>
> Mult spor.
>
> În data de Sat, 20 Dec 2014 15:21:30 +0200, Marian Banica <
> banica.marian la gmail.com> a scris:

> [...]
Un ata┼čament HTML a fost eliminat

Mai multe informa■ii despre lista de discu■ii GSL