[GSL] Conferinta Software Liber

Adi Roiban adi la roiban.ro
Dum Dec 21 10:32:21 EET 2014

Salut,

Având în vedere că site-ul e inactiv de multă vreme nu cred că e vre-o
problem─â.
Pentru partea tehnic─â e nevoie fie de IP pentru CNAME, fie de utilizator
GitHub pentru a g─âzdui prin GitHub pages.

Succes!

> Salut Stas,
>
> Promovarea se face printr-un site, printr- prezentare a obiectivelor, etc
> As avea nevoie in prima faza de un subdomeniu conferinta.softwareliber.ro
> pana cand detaliile organizatorice sunt gata (cu tot ce este nevoie) iar
> apoi mutat pe www.softwareliber.ro/conferinta
>
> In cazul in care nu este disponibil site-ul pentru asa ceva voi gasi un
> alt nume.
>
> Cred totusi ca e mai utila asocierea cu un grup deja existent, cu aceleasi
> valori decat ceva creat de la zero care sa targeteze aceeasi comunitate si
> [...]

Adi Roiban
Un ata┼čament HTML a fost eliminat

Mai multe informa■ii despre lista de discu■ii GSL