[GSL] Conferinta Software Liber

Marcela Oniga marcela.oniga la gmail.com
Lun Dec 22 12:12:50 EET 2014

Salut,

Daca ai nevoie de promovare te pot ajuta, noi organizam *OSOM
<http://osom.ro> (Open Source Open Mind)* din 2010 asa ca poti conta si pe
noi pentru sustinere, doar sa ne spui despre ce e vorba, cand, unde si cui
se adreseaza evenimentul.

Mersi,
Marcela Oniga.

Un ataƟament HTML a fost eliminat