[GSL] Conferinta Software Liber

Stas Sușcov stas la nerd.ro
Dum Dec 28 22:15:47 EET 2014

În data de Sun, 28 Dec 2014 17:29:24 +0200, Marian Banica
<banica.marian la gmail.com> a scris:

> 1) crearea unei legaturi intre mediul academic si comunitatile open
> source pentru ca studentii sa poata contribui la proiecte.
> 2) crearea unei legaturi intre comunitatile open source si mediul de
> afaceri pentru ca cei din urma sa foloseasca solutii open si sa >se
> poata baza pe suport local de buna calitate.
> 3) networking intre proiecte open source cu interese comune pentru a isi
> uni eforturile pentru promovarea unor concepte open (si nu >neaparat ale
> unor tehnologii, distributii, etc).

Dintre toate obiectivele, doar (3) are ceva în comun cu GSL.
Cu toate acestea, primele două sunt niște obiective foarte diferite și
consider că ar trebui folosite împreună cu mare grijă drept scop al unei
conferințe.

Mai cred că ar trebui menționat grupul ROSEdu, ei activează de mai mulți
ani în mediul academic și cred că îți pot fi de folos.
Ar mai trebui amintită converința OSOM.ro, și ei au unele obiective
asemănătoare...

Mult succes și sărbători fericite tuturor!