[GSL] Conferinta Software Liber

Stefania Ioana Chiorean chiorean.ioana la gmail.com
Dum Dec 28 22:40:36 EET 2014

Marian,
Bugzilla - e un proiect Mozilla deci cu mare drag daca vrei ajutor pe
partea aceea ma poti contacta.

Spor!
Sarbatori fericite!

--

*Stefania Ioana Chiorean Mozilla Reps Mentor @ioana_cis*

> În data de Sun, 28 Dec 2014 17:29:24 +0200, Marian Banica
> <banica.marian la gmail.com> a scris:

> Dintre toate obiectivele, doar (3) are ceva în comun cu GSL.
> Cu toate acestea, primele două sunt niște obiective foarte diferite și
> consider că ar trebui folosite împreună cu mare grijă drept scop al unei
> conferin╚Ťe.
>
> Mai cred c─â ar trebui men╚Ťionat grupul ROSEdu, ei activeaz─â de mai mul╚Ťi
> ani ├«n mediul academic ╚Öi cred c─â ├«╚Ťi pot fi de folos.
> Ar mai trebui amintit─â converin╚Ťa OSOM.ro, ╚Öi ei au unele obiective
> asem─ân─âtoare...

> [...]
Un ata┼čament HTML a fost eliminat

Mai multe informa■ii despre lista de discu■ii GSL