[GSL] Conferinta Software Liber

Marian Banica banica.marian la gmail.com
Dum Dec 28 23:48:38 EET 2014

Salut Stas, buna Stefania,

Si 1) are legatura destul de mare cu GSL.
1) crearea unei legaturi intre mediul academic si comunitatile open
> source pentru ca studentii sa poata contribui la proiecte.

@Stefania

Daca exista interes am putea face diferite prezentari atat despre Bugzilla
cat si despre Redmine unor studenti interesati de management de proiect.
Acesti studenti sunt in special de la facultati tehnice din Bucuresti
(pentru ca eu aici sunt localizat)

Toate bune,
Marian

>:

> Marian,
> Bugzilla - e un proiect Mozilla deci cu mare drag daca vrei ajutor pe
> partea aceea ma poti contacta.
>
> Spor!
> Sarbatori fericite!
>
> --
>
> *Stefania Ioana Chiorean Mozilla Reps Mentor @ioana_cis*

Un ata┼čament HTML a fost eliminat

Mai multe informa■ii despre lista de discu■ii GSL