[GSL] Închidere - mutare tradu.softwareliber.ro / Narro

Nagy Ákos nagy.akos la libreoffice.ro
Mar Mar 18 10:05:10 EET 2014

Prin Ceata am fost cautat,i de la cineva de la Mozilla, fiindcă
localizarea lui Firefox în limba română nu stă prea bine.
Mie nu mi-a răspuns nimeni de pe lista l10n at mozilla.com, când am
încercat să aflu, care este situat,ia, s,i să găsim o solut,ie pentru
rezolvare.

Cei de la mozilla au două servere pt. traduceri:
Pootle Verbatim - https://localize.mozilla.org/
Pootle Locamotion - http://mozilla.locamotion.org/

Eu cred că s,i traducătorii limbii române ar trebui să folosească aceste
servere, fiindcă de aici automat se preiau traducerile, deci persoana
care se ocupă de traducere, nu mai e nevoie să se ocupe s,i de commit,
test build, etc.

Poate s,i voi ar putea să luat,i legătura cu cei de la mozilla, pentru a
adăuga limba română pe aceste servere.
S,i dacă traducerea în limba română chiar e as,a de greoaie, ar trebuie
găsit o nouă persoană care să se ocupe de traducere, s,i câteva care să
ajute această persoană. Eu de ajutat pot să ajut, dar nu am timp de a
prelua tot proiectul.

Nagy Ákos

Ákos

--------- következő rész ---------