[GSL] ╬nchidere - mutare tradu.softwareliber.ro / Narro

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Mar Mar 18 21:01:07 EET 2014

Salutare,

Din câte știu doar cei de la mozilla.ro mai îl folosesc și pe lista
mozilla-ro par s─â existe alternative; dar mul╚Ťumesc oricum pentru ofert─â.

În data de 17 martie 2014, 23:48, Petru Ratiu <rpetre la gmail.com> a scris:

> Ce nevoi are? Pot pune la dispozitie un container pe serverul lug.ro daca
> nu necesita prea multa bataie de cap (si ofc, daca il foloseste cineva).

Un ata┼čament HTML a fost eliminat

Mai multe informa■ii despre lista de discu■ii GSL