[GSL] OSOM Conference, Nov 22 Cluj Napoca

Marcela Oniga marcela.oniga la gmail.com
Lun Noi 24 13:09:02 EET 2014

Mulțumim tuturor pentru participare. Cluj Arena este poate un loc atipic
pentru un astfel de eveniment de aici si confuziile create.

Mulțumim de asemenea pentru poze, ne vedem la următoarea ediție.

~
Marcela Oniga.

>  Foarte frumos evenimentul. Mulțumim pentru poze! :)
>
> În data de Sun, 23 Nov 2014 16:00:50 +0200, Mihai-Stanislav Jalobeanu <
> jalobeanu la gmail.com> a scris:
>
> Cu felicitări din nou pentru organizarea evenimentului (chiar dacă a
> respectat dpdv al punctualității tradiția locală și a creat probleme atât
> la intrarea - găsirea sălii, cât și la plecare - găsirea unei căi de a
> părăsi incinta :-)
> transmit și eu câteva din fotografiile făcute acolo.

Mai multe informaii despre lista de discuii GSL